Протокол засідання педагогічної ради 01 від 29.10.2021

Чорнорізький ЗСО І-ІІ ступенів

Протокол

29.10.2021 р. № 01

засідання педагогічної ради

Голова – Лантух Т.В.

Секретар – Мисник Л.А.

Присутні: Степанець К.П., Мисник Л.А., Дюбенок Н.Я., Дюбенок М.В., Рубець О.І., Чернішева О.Л..

Порядок денний:

1. Про запровадження навчання з використанням дистанційних технологій.

2. Про оцінювання навчальних досягнень учнів в умовах дистанційного навчання.

1. СЛУХАЛИ:

Лантух Т.В., директора закладу, познайомила з пунктом 34 Постанови Кабінету Міністрів України від 09.12. 2020 року № 1236 «Про встановлення карантину та запровадження обмежувальних протиепідемічних заходів з метою запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID – 19 спричиненої короновірусом SARS – CoV-2», протоколом №41 позачергового засідання Державної комісії з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій від 27.10.2021р., які рекомендують встановити з 00 год 00 хв 30 жовтня 2021 року «червоний рівень епідемічної небезпеки поширення гострої респіраторної хвороби COVID – 19 спричиненої короно вірусом SARS – CoV-2» та запровадити на території Чернігівської області обмежувальні протиепідемічні заходи. Виходячи з вищезазначеного, зауважила директор, в нашому закладі з 01 листопада 2021 року очно будуть навчатися учні 1-4 класів початкової школи. Для здобувачів освіти 6-9 класів буде організовано змішане навчання з використанням дистанційних технологій. З метою виконання навчальних програм, продовжила Тамара Володимирівна, потрібно організовувати щоденне спілкування з учнями,

здійснювати індивідуальну допомогу через телефонний зв'язок, мобільні додатки і щоденно відповідно до розкладу навчальних занятьвимагати від учнів виконання завдань.

ВИСТУПИЛИ:

Дюбенок Микола, вчитель історії та правознавства, який підтримав пропозицію про перехід в режим дистанційного навчання тазазначив, щонеобхідно скласти розклад уроків і виставити на сайті закладу, вчителям необхідно підготувати матеріали відповідно до календарного планування з предметів.

Чернішева О.Л., вчитель англійської мови, яка рекомендувала для ефективної організації освітнього процесу використовувати дистан-ційне навчання за допомогою різних інструментів:раніше створених груп у Telegram та Messenger, електронної пошти, Viber, відео уроків, сайту «На урок», відео конференцій ZOOM, RUM, в телефонному режимі.

Дюбенок Н.Я., вчитель української мови та літератури, яка наголосила, що в селі не в усіх якісний інтернет. Вчителі і учні не можуть використовувати повною мірою можливості онлайн

навчання, тому синхронне дистанційне навчання не завжди і не для всіх можливе. Варто враховувати і те, що у деяких учнів відсутні комп’ютери та ноутбуки, тому з ними

можна налагоджувати лише телефонний зв'язок та роботу поштових скриньок.

УХВАЛИЛИ:

1. Організувати з 01.11.2021р. для здобувачів освіти 6-9 класів змішане навчання з використанням дистанційних технологій, а для учнів 1-4 класів – очне.

2. Скласти та виставити на сайт закладу розклад навчальних занять, розробити плани роботи на період карантину у відповідності до тиж-невого навантаження вчителями-предметниками .

3.Довести до відома педпрацівників, що згідно з рекомендаціями МОН України щодо організації освітнього процесу в умовах запровадження карантину освітні програми можуть бути виконані за рахунок ущільнення, самостійного опрацювання, засобів дистанційно-го та змішаного навчання.

2. СЛУХАЛИ:

Лантух Т.В., директора закладу, яка

зазначила, що вимушене дистанційне навчання поставило вчителів і батьків перед непростими викликами: як організувати навчання дітей в умовах карантину, коли вчитель не може бути поруч. І як зрозуміти, чи вивчила щось дитина, коли традиційні способи оцінювання недоступні.

Також ознайомила з найпоширенішими запитання батьків і вчителів та відповідями на них опираючись на досвід навчання з використанням технологій дистанційного навчання весною 2020, 2021р.р..

ВИСТУПИЛИ:

Степанець К.П., вчитель математики, яка підняла питання оцінювання роботи учнів при дистанційному навчанні під час карантину, адже, оцінювання – це встановлення рівня навчальних досягнень учнів в оволодінні змістом предмета відповідно до вимог чинних програм і його проводити потрібно. За технічної можливості, слід проводити оцінювання результатів навчання за допомогою дистанційних платформ.

УХВАЛИЛИ:

1. Проводити оцінювання результатів навчання здобувачів освіти за допомогою дистанційних платформ та інших форм оцінювання.

Голова педради Тамара ЛАНТУХ

Секретар педради Лариса МИСНИК

Кiлькiсть переглядiв: 95

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.